Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 49 to 68 of 2050 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2024The effects of flipped classroom on English grammar proficiency of Thai EFL students in Chiang Mai provinceHayytjanov, Yhlas; Nutruetai, Arunsirot
2022The effects of nearpod application on improving vocabulary knowledge of Mathayom Suksa 3 students at Sansaiwithayakom School in Chiang Mai provincePatcharapan, Srisakonwat; Chalermchai, Chaichompoo
2021The effects of utilizing the multimedia program to develop English learning achievement in present simple tense and past simple tense of Prathom Suksa 6 students at Ban Sriboonrueng SchoolAnek, Suping; Chalermchai, Chaichompoo
2007The English proficiency of the hotel front desk staff in communication with their guests in Chiang MaiPeng, Jin Long; Anchalee, Wongla; Chantana, Sasitharamas; Robert, J. Schmitt
2022The implementation of quizizz application to enhance reading comprehension ability of Mathayomsuksa 2 studentsSaruttaya, Penhataikul; Nutreutai, Arunsirot
2560The Integration of 4MAT Approach with ASEAN Social and Cultural Links: the Development of an Instructional Model to Enhance Youth’s Intercultural Communicative Competence and AttitudesPromwatcharanon, Kanlaya
21-Nov-2018The Potential of Information Technology for the Elderly in the Area of Mae Hong SonPanpaeng, Sancha; Phanpeang, Phattharamon; Mahathamnuchock, Siwaporn
2020The Use of Augmented Reality to Enhance English Pronunciation Ability of English Teacher Students at Chiang Mai Rajabhat UniversityPitchaporn, Opas; Chalermchai, Chaichompoo
2021The use of creative activities for enhancing English speaking and listening skills of Mathayom Suksa 2 students at Baan Sriboonreung school, Chiang MaiKhemika, Khaowanna; Dusadee, Rangseechatchawan
2020The Use of Gamification to Improve Pronunciation Ability of English Consonant Clusters of Students at Chiang Mai Rajabhat UniversityVeeranuch, Daroonsontaya; Nutruetai, Arunsirot
2021The use of infographics to enhance the English writing skill of Matthayomsuksa 3 students at Dara Academy, Chiang Mai ProvinceARiya, Mitayo; Pathamarat, Nakanitanon
2020The Use of Peer Feedback Activity Through Canvas LMS to Enhance EFL Students Writing AbilityChanmonita, Soeung; Pathamarat, Nakanitanon
2021The use of S – GIW activity to improve English grammar ability of primary 6 students at Jaekornwittaya SchoolKarnphitcha, Khumloo; Dusadee, Rangseechatchawan
May-2016Using Decision Tree C4.5 Algorithm to Predict VARK Learning Stylesอรนุช, พันโท; Oranuch, Pantho; มนต์ชัย, เทียนทอง; Monchai, Tiantong
2560Using e-Mapping to Improve Reading Comprehension and Summary Skills of EFL StudentsChaichompoo, Chalermchai
2555กฎหมายและมาตรฐานอาหารนักสิทธ์ิ, ปัญญาใหม่
2561กฎหมายในสังคมไทยกับความยุติธรรม : บทวิเคราะห์เชิงนิติปรัชญานิมิต, วุฒิอินทร์
16-Jan-2016กระบวนการจัดการศึกษาแบบมีส่วนร่วมเชิงพุทธของโรงเรียนวัดท่าตุ้ม อำเภอป่าซาง จังหวัดลำพูนสามารถ เตจ๊ะวงค์, สุนทร สังฆพินิต; ไพฑูรย์ รื่นสัตย์, วิโรจน์ อินทนนท์; Samart Tajawong, Sunthorn Sanghapinit; Paitoon Ruensat, Viroj Inthanon; Pikanate Journal CMRU
9-Nov-2015กระบวนการดำเนินงานประกันคุณภาพการศึกษาภายในด้านการผลิตบัณฑิตระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่กันติยะ, พยอมรัก
2563กระบวนการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขและแมวของผู้บริโภคจากตลาดสดในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่โชติวิทย์, กุ่ยแก้ว; นัทธ์หทัย, ตันสุหัช