Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1509
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรรถพล, ฟูไฟ-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2019-01-18T07:13:35Z-
dc.date.available2019-01-18T07:13:35Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1509-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectอลูมิเนียม -- การตลาดth_TH
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่th_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่th_TH
dc.subject.ddcวพ 658.834 อ177ป 2560th_TH
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมของผู้บริโภคในการเลือกซื้ออลูมิเนียมสำเร็จรูป Lynn ผ่านช่องทางโมเดิร์นเทรดในพื้นที่จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeFactors affecting to consumer's behavior in buying aluminum, Lynn through the modern trade in Chiang Maith_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorกมลทิพย์, คำใจ-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber658.834-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F432980.pdf6.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.