Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1512
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กมลชนก, ก้าวสัมพันธ์ | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
dc.date.accessioned | 2019-01-18T07:25:19Z | - |
dc.date.available | 2019-01-18T07:25:19Z | - |
dc.date.issued | 2560 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1512 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | อาหารเสริม -- เมือง (เชียงใหม่) -- การตลาด | th_TH |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
dc.subject | การตัดสินใจ | th_TH |
dc.subject.ddc | วพ 658.834 ก167ป 2560 | th_TH |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหารเสริมประเภทบำรุงร่างกายของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ | th_TH |
dc.title.alternative | The effective of marketing mix to decistion making on nutrition food product of consumer in Muang District, Chiangmai Province | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | ปะราสี, เอนก | - |
dc.thesis.degreename | Master of Business Administration | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Business Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | 658.834 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
F427047.pdf | 22.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.