Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปาณิกา, กาญจนหงส์-
dc.date.accessioned2019-01-21T01:29:56Z-
dc.date.available2019-01-21T01:29:56Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1520-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectโรงเรียนนานาชาติอเมริกันแปซิฟิกth_TH
dc.subjectการตัดสินใจth_TH
dc.subjectการศึกษาth_TH
dc.subject.ddcวพ 658.834 ป243ป 2560th_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของผู้ปกครองในการส่งบุตรหลานเข้าศึกษาในโรงเรียนนานาชาติอเมริกันแปซิฟิกth_TH
dc.title.alternativeThe marketing mix seems to affect parents decide to send their children to American Pacific International Schoolth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorอนุวัติ, ศรีแก้ว-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber658.834-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F427036.pdf19.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.