Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1520
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปาณิกา, กาญจนหงส์ | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-21T01:29:56Z | - |
dc.date.available | 2019-01-21T01:29:56Z | - |
dc.date.issued | 2560 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1520 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนนานาชาติอเมริกันแปซิฟิก | th_TH |
dc.subject | การตัดสินใจ | th_TH |
dc.subject | การศึกษา | th_TH |
dc.subject.ddc | วพ 658.834 ป243ป 2560 | th_TH |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของผู้ปกครองในการส่งบุตรหลานเข้าศึกษาในโรงเรียนนานาชาติอเมริกันแปซิฟิก | th_TH |
dc.title.alternative | The marketing mix seems to affect parents decide to send their children to American Pacific International School | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | อนุวัติ, ศรีแก้ว | - |
dc.thesis.degreename | Master of Business Administration | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Business Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | 658.834 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
F427036.pdf | 19.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.