Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1560
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | หทัยทิพย์, คงแดง | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | เชียงใหม่ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2019-01-25T02:57:43Z | - |
dc.date.available | 2019-01-25T02:57:43Z | - |
dc.date.created | 2558-05-25 | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1560 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | บริษัทเกาหลี - ไทย -- เชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject.ddc | วพ 658.83 ห1411ก 2558 | th_TH |
dc.title | กลยุทธ์การใช้สื่อเพื่อการสื่อสารการตลาดของธุรกิจนำเที่ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่กลุ่มบริษัทเกาหลี-ไทย | th_TH |
dc.title.alternative | Strategic marketing communication of tourism company in Muang Chiang Mai for Korean-Thai travelers | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | กมลณัฏฐ์, พลวัน | - |
dc.thesis.degreename | Master of Communication Arts | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Media and Strategic Communication | th_TH |
dc.identifier.callnumber | 658.83 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_412872.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_41287.pdf | 5.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_412872.pdf | 2.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_412872.pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_412872.pdf | 8.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_412872.pdf | 2.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_412872.pdf | 7.62 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_412872.pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_412872.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_412872.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.