Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1600
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิสิษฐ์, แก้ววรรณะ | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | เชียงใหม่ | th_TH |
dc.coverage.spatial | สันกำแพง (เชียงใหม่) | th_TH |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T03:38:43Z | - |
dc.date.available | 2019-01-29T03:38:43Z | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1600 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนบ้านสันกำแพง -- สันกำแพง (เชียงใหม่) | th_TH |
dc.subject | ครู -- การฝึกอบรม -- สันกำแพง (เชียงใหม่) | th_TH |
dc.subject.ddc | วพ 371.1 พ383ก 2558 | th_TH |
dc.title | การพัฒนาครูด้านการจัดการเรียนรู้ตามแนวทฤษฏีการเรียนรู้เพื่อสร้างสรรค์ด้วยปัญญา | th_TH |
dc.title.alternative | The development of teacher in learning management by the constructionism theory | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | เกตุมณี, มากมี | - |
dc.contributor.advisor | สำเนา, หมื่นแจ่ม | - |
dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Educational Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | 371.1 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_413902.pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_413902.pdf | 5.69 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_413902.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_413902.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_413902.pdf | 15.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_413902.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_413902.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_413902.pdf | 3.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_413902.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_413902.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.