Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/169Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | ปรวิศา นำบุญจิตร์ | - |
| dc.date.accessioned | 2015-11-17T09:43:46Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-17T09:43:46Z | - |
| dc.date.issued | 2015-11-11 | - |
| dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/169 | - |
| dc.language.iso | th | th_TH |
| dc.publisher | วิทยานิพนธ์ (ครุศาสตรมหาบัณฑิต) - สาขาวิชาหลักสูตรและการสอน บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
| dc.subject | การเรียนรู้ | th_TH |
| dc.subject | เกม | th_TH |
| dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา | th_TH |
| dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- คำศัพท์ --การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | th_TH |
| dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม -- เชียงใหม่ | th_TH |
| dc.title | ผลของการใช้เกมประกอบการสอนคำศัพท์ภาษาอังกฤษที่มีต่อความสามารถในการเรียนรู้คำศัพท์ ความคงทนในการเรียนรู้คำศัพท์และความพึงพอใจของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
| dc.title.alternative | Effect of using games in English vocabulary teaching on vocabulary learning, retention and stisfaction of Prathomsuksa 3 Students of Chiang Mai Rajabhat University Demonstation School | th_TH |
| dc.type | Thesis | th_TH |
| Appears in Collections: | Theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| AB_391428.pdf | 2.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| TP_391428.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| CT_391428.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C1_391428.pdf | 3.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C2_391428.pdf | 12.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C3_391428.pdf | 5.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C4_391428.pdf | 7.82 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| C5_391428.pdf | 3.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| BI_391428.pdf | 3.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| AP1_391428.pdf | 8.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.