Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2025
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิราพร, เรียนเก่ง | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | ลำพูน | th_TH |
dc.date.accessioned | 2020-01-03T02:50:32Z | - |
dc.date.available | 2020-01-03T02:50:32Z | - |
dc.date.created | 2563-01-03 | - |
dc.date.issued | 2552 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2025 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนบ้านปงแม่ลอบ สาขาบ้านห้วยฮ่อม | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนบ้านปงแม่ลอบ สาขาบ้านขุนก๋อง | th_TH |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | th_TH |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- ลำพูน | th_TH |
dc.subject.ddc | 372.7 | th_TH |
dc.title | การพัฒนาการเรียนรู้ตามศักยภาพของผู้เรียน โดยใช้แบบฝึกคณิตศาสตร์บูรณาการ เรื่องรูปสี่เหลี่ยมสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ของนักเรียนชาวเขาเผ่ากะเหรี่ยง โรงเรียนบ้านปงแม่ลอบ สาขาบ้านห้วยฮ่อม และสาขาบ้านขุนก๋อง | th_TH |
dc.title.alternative | A study of the potentiality of learners using the integrated mathematical drill with rectangles for grade 5 Karen hill tribe students of Banpongmaelob school at Ban Huai Horm Branch and Ban Khun Kong Branch | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | วีระศักดิ์, ชมภูคำ | - |
dc.contributor.advisor | ประพันธ์, สุทธาวาส | - |
dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Curriculum and Instruction | th_TH |
dc.identifier.callnumber | วพ 372.7 จ372ก 2552 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15Jiraporn Reankeng.pdf | 291.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.