Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2048
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สายฝน, โสภาแดง | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคตะวันออกเฉียงเหน่ือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | วังน้ำเย็น (สระแก้ว) | th_TH |
dc.coverage.spatial | สระแก้ว | th_TH |
dc.date.accessioned | 2020-01-22T07:41:02Z | - |
dc.date.available | 2020-01-22T07:41:02Z | - |
dc.date.created | 2563-01-22 | - |
dc.date.issued | 2552 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2048 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนวังน้ำเย็นวิทยาคม -- วังน้ำเย็น (สระแก้ว) | th_TH |
dc.subject | การวิจัยเชิงปฏิบัติการ | th_TH |
dc.subject | ความคิดอย่างมีวิจารณญาณ | th_TH |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา | th_TH |
dc.subject | การคิดและความคิด | th_TH |
dc.subject.ddc | 153.4 | th_TH |
dc.title | การวิจัยเชิงปฏิบัติการในชั้นเรียนเพื่อพัฒนาการคิดอย่างมีวิจารณญาณในกิจกรรมพัฒนาผู้เรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนวังน้ำเย็นวิทยาคม อำเภอวังน้ำเย็น จังหวัดสระแก้ว | th_TH |
dc.title.alternative | Classroom action research to develop critical thinking in student development activities content of grade 11 students, Wangnamyen Wittayakhom School, Wangnamyen district, Sakaeo province | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | ศิริพร, ขีปนวัฒนา | - |
dc.contributor.advisor | ปิยะดา, พูลทาจักร์ | - |
dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Curriculum and Instruction | th_TH |
dc.identifier.callnumber | วพ 153.4 ส265ก 2552 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
34Saiphon Sopadang.pdf | 878.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.