Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิมพ์พิศา, ชัยเลิศ-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2020-03-18T03:35:01Z-
dc.date.available2020-03-18T03:35:01Z-
dc.date.created2555-06-13-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2077-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุดth_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectการท่องเที่ยว -- แง่เศรษฐกิจth_TH
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่th_TH
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่th_TH
dc.subjectผู้สูงอายุ -- การตัดสินใจth_TH
dc.subjectเชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยวth_TH
dc.subject.ddc658.834th_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจเลือกท่องเที่ยวแบบพำนักระยะยาวในจังหวัดเชียงใหม่ของผู้สูงอายุชาวต่างชาติth_TH
dc.title.alternativeMixed Marketing Factors Affecting Decision Making of Long Stay Foreign Senior Residents in Chiang Maith_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorณภัทร, ทิพย์ศรี-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 658.834 พ36ป 2555-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63Pimpisa Chailert.pdf199.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.