Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2409
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุดาลักษณ์, สุทธะคำ | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | ตาก | th_TH |
dc.coverage.spatial | วังเจ้า (ตาก) | th_TH |
dc.date.accessioned | 2024-03-04T02:47:43Z | - |
dc.date.available | 2024-03-04T02:47:43Z | - |
dc.date.created | 2567-03-04 | - |
dc.date.issued | 2564 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2409 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | การสื่อสาร -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | th_TH |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ – การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | th_TH |
dc.subject | การสอน | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนนาโบสถ์พิทยาคม – วังเจ้า (ตาก) | th_TH |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา | th_TH |
dc.subject.ddc | 541.39 | th_TH |
dc.title | การพัฒนาแผนการจัดการเรียนรู้ กลุ่มสาระการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ เรื่อง การจำแนกสารและปฏิกิริยาเคมี สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปี ที่ 2 ตามกรอบแนวคิดเนื้อหาผนวกวิธีการสอน เพื่อพัฒนาความสามารถในการสื่อสารทางวิทยาศาสตร์ | th_TH |
dc.title.alternative | Development of learning management plan of science strands on the topic of classify substances and chemical reaction for Mathayomsuksa II students based on conceptual framework of pedagogical content knowledge for developing science ommunication abilities | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | อโนดาษ์, รัชเวทย์ | - |
dc.contributor.advisor | ชาตรี, มณีโกศล | - |
dc.thesis.degreename | Master of Science | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Science teaching | th_TH |
dc.identifier.callnumber | วพ 541.39 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
สุดาลักษณ์ สุทธะคำ_2564.pdf | 5.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.