Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสายคำ, นงเยาว์-
dc.date.accessioned2015-11-19T09:22:44Z-
dc.date.available2015-11-19T09:22:44Z-
dc.date.issued2015-11-19-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/252-
dc.language.isothth_TH
dc.publisherวิทยานิพนธ์ (ครุศาสตรมหาบัณฑิต) - สาขาหลักสูตรและการสอน บัณฑิตวิทยาลัยมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectคณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)th_TH
dc.subjectการศึกษาขั้นมัธยมth_TH
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนth_TH
dc.titleการศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทนในการเรียนรู้ในการแก้โจทย์ปัญหาเศษส่วน สาระการเรียนรู้คณิตศาสตร์ ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ที่สอนโดยการใช้ผังมโนมติกับการสอนปกติth_TH
dc.title.alternativeA Study of learning achievement in mathematic problem solving in proportion and retention using mind mapping method in contrast with common methodth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdf708.74 kBAdobe PDFView/Open
title.pdf293.07 kBAdobe PDFView/Open
content.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
chapter1.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
chapter2.pdf13.76 MBAdobe PDFView/Open
chapter3.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open
chapter4.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open
chapter5.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open
reference.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
appendix.pdf8.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.