Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/53
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมเกตุ อุทธโยธา | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-11T04:26:54Z | - |
dc.date.available | 2015-11-11T04:26:54Z | - |
dc.date.issued | 2556 | - |
dc.identifier.govdoc | วพ 371.9046 ส165ก | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/53 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
dc.rights | ©copyrights มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | - |
dc.subject | การเรียนร่วมของเด็กพิเศษ | th_TH |
dc.subject | ความร่วมมือทางการศึกษา -- ไทย | th_TH |
dc.subject | การศึกษาแบบเรียนร่วม | th_TH |
dc.subject | เด็กพิเศษ -- การศึกษา | th_TH |
dc.title | การพัฒนารูปแบบเครือข่ายความร่วมมือขององค์กรในชุมชนเพื่อการเรียนร่วมสำหรับผู้เรียนที่มีความต้องการพิเศษ | th_TH |
dc.title.alternative | The development of collaborative local organization network model on inclusive education for students with special needs | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.thesis.degreename | Postgraduate Philosophy | - |
dc.thesis.level | Educational Leadership and Human Resource Development | - |
dc.thesis.discipline | Doctorate | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_382181.pdf | บทคัดย่อ | 3.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
TP_382181.pdf | หน้าปกใน | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
CT_382181.pdf | สารบาญ | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
C1_382181.pdf | บทที่ 1 | 4.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
C2_382181.pdf | บทที่ 2 | 28 MB | Adobe PDF | View/Open |
C3_382181.pdf | บทที่ 3 | 4.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
C4_382181.pdf | บทที่ 4 | 45.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
C5_382181.pdf | บทที่ 5 | 8.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
BI_382181.pdf | บรรณานุกรม | 3.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
AP1_382181.pdf | ภาคผนวก | 21.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.