Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/65
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอินตา, ประภัสสรา-
dc.date.accessioned2015-11-11T04:57:35Z-
dc.date.available2015-11-11T04:57:35Z-
dc.date.issued2015-11-11-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/65-
dc.language.isothth_TH
dc.publisherวิทยานิพนธ์ (นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต) -- สาขาวิชาสื่อและการสื่อสารเชิงกลยุทธ์ บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectโฆษณา -- เชียงใหม่th_TH
dc.titleการดำเนินงานธุรกิจโฆษณาในจังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeOperation of the advertising agencies in Chiang Maith_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_391457.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open
TP_391457.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open
CT_391457.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
C1_391457.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open
C2_391457.pdf15.94 MBAdobe PDFView/Open
C3_391457.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open
C4_391457.pdf13.44 MBAdobe PDFView/Open
C5_391457.pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open
BI_391457.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
AP1_391457.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.