Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอ่อนตวงศ์, ปวิช-
dc.date.accessioned2015-11-11T08:24:42Z-
dc.date.available2015-11-11T08:24:42Z-
dc.date.issued2015-11-11-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/103-
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectอาหารว่าง -- วิจัยth_TH
dc.subjectผู้ประกอบการ -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอเมืองth_TH
dc.subjectขนม -- การตลาดth_TH
dc.titleกลยุทธ์การพัฒนาส่วนผสมทางการตลาตผลิตภัณฑ์ชุมชนประเภทอาหารขบเคี้ยวของกลุ่มผู้ประกอบการในอำเภอเมือง จังหวัดแม่ฮ่องสอนth_TH
dc.title.alternativeCommunity products marketing mix development strategies for the snack food of entrepreneurs in Amphoe Mueang, Maehongson provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_382260.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open
TP_382260.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
CT_382260.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
C1_382260.pdf3.66 MBAdobe PDFView/Open
C2_382260.pdf5.98 MBAdobe PDFView/Open
C3_382260.pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open
C4_382260.pdf6.91 MBAdobe PDFView/Open
C5_382260.pdf3.21 MBAdobe PDFView/Open
BI_382260.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
AP1_382260.pdf4.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.