Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorคณาวุฒิ คำพินิจ-
dc.date.accessioned2015-11-11T08:30:07Z-
dc.date.available2015-11-11T08:30:07Z-
dc.date.issued2015-11-11-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/106-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/106-
dc.language.isothth_TH
dc.publisherวิทยานิพนธ์ (ครุศาสตรมหาบัณฑิต) - สาขาวิชาหลักสูตรและการสอน บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectการศึกษาขั้นประถม--เชียงใหม่th_TH
dc.subjectนักเรียนประุถมศึกษาth_TH
dc.subjectจริยธรรมth_TH
dc.titleผลการใช้แบบบันทึกความดีที่มีต่อจิตสำนึกเชิงจริยธรรมของนักเรียนระดับชั้นประถมศึกษา โรงเรียนพิงครัตน์ จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeEffects of recording daily positive qualities in other people on instilling ethical consciousness of primary students at Pingkarattana School, Chiang Mai Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_391485.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open
TP_391485.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
CT_391485.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
C1_391485.pdf4.77 MBAdobe PDFView/Open
C2_391485.pdf22.36 MBAdobe PDFView/Open
C3_391485.pdf8.99 MBAdobe PDFView/Open
C4_391485.pdf4.61 MBAdobe PDFView/Open
C5_391485.pdf3.53 MBAdobe PDFView/Open
BI_391485.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open
AP1_391485.pdf8.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.