Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorใหม่เงิน, วิเชียร-
dc.date.accessioned2015-11-12T02:38:03Z-
dc.date.available2015-11-12T02:38:03Z-
dc.date.issued2015-11-12-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/110-
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง -- การตลาดth_TH
dc.subjectผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองth_TH
dc.subjectการตลาดth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสีทาอาคารของผู้ประกอบการรับเหมาก่อสร้างใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factor influencing the of construction decision making the contractor on purchase of building paint in Mueang district, Chiang Maith_TH
dc.typeThesisth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_382259.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
TP_382259.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
CT_382259.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open
C1_382259.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open
C2_382259.pdf6.82 MBAdobe PDFView/Open
C3_382259.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open
C4_382259.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open
C5_382259.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open
BI_382259.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open
AP1_382259.pdf3.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.