Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1642
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิชญะ, กันธิยะ | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-05T07:47:07Z | - |
dc.date.available | 2019-03-05T07:47:07Z | - |
dc.date.issued | 2559 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1642 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา | th_TH |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม | th_TH |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | th_TH |
dc.subject | ความคิดและการคิด | th_TH |
dc.subject.ddc | วพ 153.42 พ32ก 2559 | th_TH |
dc.title | การพัฒนาทักาะการคิดวิเคราะห์ โดยใช้การจัดการเรียนรู้แบบบันได 5 ขั้น วิชาวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น | th_TH |
dc.title.alternative | The development of analytical thinking skills for science through five steps of secondary school | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | วีระศักดิ์, ชมภูคำ | - |
dc.contributor.advisor | สกล, แก้วศิริ | - |
dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Curriculum and Instruction | th_TH |
dc.identifier.callnumber | 153.42 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_427045.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_427045.pdf | 6.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_427045.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_427045.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_427045.pdf | 8.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_427045.pdf | 3.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_427045.pdf | 942.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_427045.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_427045.pdf | 465.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_427045.pdf | 484.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.