Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorตะวัน, อ้วนสมบูรณ์-
dc.date.accessioned2019-03-13T01:52:17Z-
dc.date.available2019-03-13T01:52:17Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1663-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectเครือข่ายสังคมออนไลน์th_TH
dc.subjectความสัมพันธ์ระหว่างบุคคth_TH
dc.subject.ddcวพ 302 ต117ก 2559th_TH
dc.titleการใช้สื่อสังคมออนไลน์ในการเสริมสร้างความสัมพันธ์ของสมาชิกกับสโมสรฟุตบอลที่ได้รับความนิยมth_TH
dc.title.alternativeThe use of social media in building up relation between fan club and popular football clubsth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorธรรมกิตติ์, ธรรมโม-
dc.thesis.degreenameMaster of Communication Arts-
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.identifier.callnumber302-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427023.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open
AP_427023.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open
BI_427023.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open
C1_427023.pdf3.2 MBAdobe PDFView/Open
C2_427023.pdf9.25 MBAdobe PDFView/Open
C3_427023.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
C4_427023.pdf5.49 MBAdobe PDFView/Open
C5_427023.pdf4.95 MBAdobe PDFView/Open
CT_427023.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
TP_427023.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.