Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศศิธร, พรมมาลา-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialสันทราย (เชียงใหม่)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2019-08-25T02:27:50Z-
dc.date.available2019-08-25T02:27:50Z-
dc.date.created2562-08-26-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1871-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectผู้บริโภค -- สันทราย (เชียงใหม่)th_TH
dc.subjectกาแฟสด -- การตลาด -- สันทราย (เชียงใหม่)th_TH
dc.subject.ddc658.384th_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อกาแฟสดของผู้บริโภคในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeThe relationship of service marketing mix to purchase fresh coffee of conxumers in Sansai Chiang Maith_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorปะราสี, เอนก-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
img010.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open
ศศิธรFulltext.pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.