Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพัชราภรณ์, เมธีการย์-
dc.date.accessioned2019-09-09T01:57:46Z-
dc.date.available2019-09-09T01:57:46Z-
dc.date.created2562-09-09-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectผู้บริโภคth_TH
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคth_TH
dc.subjectเครื่องสำอางth_TH
dc.subject.ddc668.55th_TH
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อของธุรกิจการจำหน่ายเครื่องสำอางผ่านเฟซบุ๊กth_TH
dc.title.alternativeFactors affecting the purchasing decision of cosmetics business on facebookth_TH
dc.contributor.advisorกัลยา, ใจรักษ์-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumberวพ 668.55 พ112ป 2561-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
พัชราภรณ์.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.