Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พัชราภรณ์, เมธีการย์ | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T01:57:46Z | - |
dc.date.available | 2019-09-09T01:57:46Z | - |
dc.date.created | 2562-09-09 | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | ผู้บริโภค | th_TH |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | th_TH |
dc.subject | เครื่องสำอาง | th_TH |
dc.subject.ddc | 668.55 | th_TH |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อของธุรกิจการจำหน่ายเครื่องสำอางผ่านเฟซบุ๊ก | th_TH |
dc.title.alternative | Factors affecting the purchasing decision of cosmetics business on facebook | th_TH |
dc.contributor.advisor | กัลยา, ใจรักษ์ | - |
dc.thesis.degreename | Master of Business Administration | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Business Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | วพ 668.55 พ112ป 2561 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
พัชราภรณ์.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.