Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2076
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการธุรกิจสปาในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | Marketing mix factors affecting decisions for using spa service in Mueang districe, Chiang Mai province |
Authors: | วิโรจน์รัตน์, ถิระพงษ์ สิริศักดิ์, รัชชุศานติ |
Keywords: | ธุรกิจสปา -- การตลาด การตัดสินใจ ธุรกิจสปา -- เมือง (เชียงใหม่) |
Issue Date: | 2556 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2076 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
62Wirojrat Thirapong.pdf | 209.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.