Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2617Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | แววฤทัย, ไชยมงคล | - |
| dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
| dc.coverage.spatial | เชียงใหม่ | th_TH |
| dc.coverage.spatial | เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T03:30:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T03:30:08Z | - |
| dc.date.created | 2568-12-19 | - |
| dc.date.issued | 2567 | - |
| dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2617 | - |
| dc.format.medium | th_TH | |
| dc.language.iso | th | th_TH |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
| dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
| dc.subject | โรงเรียน -- เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
| dc.subject | สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาเชียงใหม่ เขต 1 -- เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
| dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา -- เมือง (เชียงใหม่) | th_TH |
| dc.subject | การศึกษา -- การประเมิน | th_TH |
| dc.subject.ddc | 371.26 | th_TH |
| dc.title | แนวทางการพัฒนาประสิทธิภาพการวัดและประเมินผลการศึกษาของโรงเรียนในกลุ่มเครือข่ายศรีบูรพา อำเภอเมือง สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาเชียงใหม่ เขต 1 | th_TH |
| dc.title.alternative | Guidelines for improving the efficiency of educational measurement and evaluation of schools in the Sri Burapha Network Group, Muang District, under the Office Of Chiang Mai Primary Educational Service Area 1 | th_TH |
| dc.type | Thesis | th_TH |
| dc.contributor.advisor | ณัฐิยา, ตันตรานนท์ | - |
| dc.contributor.advisor | มนัส, สุวรรณ | - |
| dc.thesis.degreename | Master of Education | th_TH |
| dc.thesis.level | Master | th_TH |
| dc.thesis.discipline | Educational Administration | th_TH |
| dc.identifier.callnumber | วพ 371.26 | - |
| Appears in Collections: | Theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| แววฤทัย ไชยมงคล_2567.pdf | 6.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.