Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/60
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จำเรียน บัวใบ | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-11T04:48:35Z | - |
dc.date.available | 2015-11-11T04:48:35Z | - |
dc.date.issued | 2556 | - |
dc.identifier.govdoc | วพ 372.7 จ215ก | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/60 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด | th_TH |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | th_TH |
dc.subject | การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง | th_TH |
dc.title | การศึกษาผลการสอนแบบมีส่วนร่วม กลุ่มสาระการเรียนรู้คณิตศาสตร์ เรื่อง การวิเคราะห์โจทย์ปัญหาเกี่ยวกับเงิน โจทย์ระคน และทศนิยมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนโกวิทธำรงเชียงใหม่ | th_TH |
dc.title.alternative | A study of the results on participatory teaching of mathematics strand on problems about money, mixed and decimal problems in Prathomsuksa 4 students, Kowitthamrong Chiangmai schoo | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.thesis.degreename | Master of Education | - |
dc.thesis.level | Curriculum and Instruction | - |
dc.thesis.discipline | Master | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_382224.pdf | บทคัดย่อ | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
TP_382224.pdf | หน้าปกใน | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
CT_382224.pdf | สารบัญ | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
C1_382224.pdf | บทที่ 1 | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
C2_382224.pdf | บทที่ 2 | 8.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
C3_382224.pdf | บทที่ 3 | 3.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
C4_382224.pdf | บทที่ 4 | 3.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
C5_382224.pdf | บทที่ 5 | 3.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
BI_382224.pdf | บรรณานุกรม | 2.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
AP1_382224.pdf | ภาคผนวก | 10.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.