Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1504
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดกับการตัดสินใจซื้อรถจักรยานของลูกค้าในอำเภอเมืองลำพูน จังหวัดลำพูน
Other Titles: The relationship between marketing mix factors with customers' decision making in buying bicycle in Muang Lamphun Distirict, Lamphun Province
Authors: พิรุณรัตน์, เลาหกุล
ปะราสี, เอนก
Keywords: จักรยาน -- การตลาด
ผู้บริโภค -- เมืองลำพูน (ลำพูน)
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมืองลำพูน (ลำพูน)
การตัดสินใจ
Issue Date: 11-Sep-2017
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1504
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F432984.pdf10.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.