Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1506
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสัมพันธ์ต่อการใช้บริการร้านอาหารบุฟเฟต์ของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | The service marketing mix that correlates to the consumption of consumers at buffet restaurant in Muang District, Chiangmai Province |
Authors: | อัญธิกา, แก้วศิริ ปะราสี, เอนก |
Keywords: | ร้านอาหาร -- เมือง (เชียงใหม่) -- การตลาด ผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) |
Issue Date: | 2560 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1506 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
F432983.pdf | 11.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.