Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1506| Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสัมพันธ์ต่อการใช้บริการร้านอาหารบุฟเฟต์ของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ |
| Other Titles: | The service marketing mix that correlates to the consumption of consumers at buffet restaurant in Muang District, Chiangmai Province |
| Authors: | อัญธิกา, แก้วศิริ ปะราสี, เอนก |
| Keywords: | ร้านอาหาร -- เมือง (เชียงใหม่) -- การตลาด ผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) |
| Issue Date: | 2560 |
| Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1506 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| F432983.pdf | 11.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.