Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1560
Title: กลยุทธ์การใช้สื่อเพื่อการสื่อสารการตลาดของธุรกิจนำเที่ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่กลุ่มบริษัทเกาหลี-ไทย
Other Titles: Strategic marketing communication of tourism company in Muang Chiang Mai for Korean-Thai travelers
Authors: หทัยทิพย์, คงแดง
กมลณัฏฐ์, พลวัน
Keywords: บริษัทเกาหลี - ไทย -- เชียงใหม่
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
Issue Date: 25-May-2015
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1560
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_412872.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open
AP_41287.pdf5.51 MBAdobe PDFView/Open
BI_412872.pdf2.11 MBAdobe PDFView/Open
C1_412872.pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open
C2_412872.pdf8.5 MBAdobe PDFView/Open
C3_412872.pdf2.24 MBAdobe PDFView/Open
C4_412872.pdf7.62 MBAdobe PDFView/Open
C5_412872.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open
CT_412872.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open
TP_412872.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.