Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1622
Title: | ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งเสริมการท่องเที่ยวจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษานักท่องเที่ยวจีน |
Other Titles: | Factors of marketing to support traveling Chiang Mai case study : Chinese tourists |
Authors: | จิง, อูหยาง วีระศักดิ์, สมยานะ |
Keywords: | นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- จีน เชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยว |
Issue Date: | 2560 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1622 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_427025.pdf | 2.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_427025.pdf | 4.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_427025.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_427025.pdf | 564.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_427025.pdf | 9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_427025.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_427025.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_427025.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_427025.pdf | 201.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_427025.pdf | 476.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.