Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกตุนภา, สถาวรศีลพร-
dc.coverage.spatialไทย (ภาคเหนือ)th_TH
dc.coverage.spatialเชียงใหม่th_TH
dc.date.accessioned2019-02-28T04:48:22Z-
dc.date.available2019-02-28T04:48:22Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.urihttp://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1628-
dc.format.mediumPDFth_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherบัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.rightsมหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่th_TH
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนนิมมานเหมินทร์ -- เชียงใหม่th_TH
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้าth_TH
dc.subjectบริการลูกค้าth_TH
dc.subjectความสัมพันธ์กับลูกค้าth_TH
dc.subject.ddcวพ 658.812 ก54ค 2559th_TH
dc.titleความคิดเห็นของลูกค้าต่อกลยุทธ์การตลาดบริการของธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนนิมานเหมินทร์ จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeCustomer's opinion towards services marketing strategy of Kasikorn Bank, Nimmanhemin Branch, Chiangmaith_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.advisorอนุวติ, ศรีแก้ว-
dc.thesis.degreenameMaster of Business Administrationth_TH
dc.thesis.levelMasterth_TH
dc.thesis.disciplineBusiness Administrationth_TH
dc.identifier.callnumber658.812-
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427020.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
AP_427020.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
BI_427020.pdf597.48 kBAdobe PDFView/Open
C1_427020.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
C2_427020.pdf4.21 MBAdobe PDFView/Open
C3_427020.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
C4_427020.pdf10.84 MBAdobe PDFView/Open
C5_427020.pdf4.02 MBAdobe PDFView/Open
CT_427020.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
TP_427020.pdf616.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.