Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1628
Title: | ความคิดเห็นของลูกค้าต่อกลยุทธ์การตลาดบริการของธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนนิมานเหมินทร์ จังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | Customer's opinion towards services marketing strategy of Kasikorn Bank, Nimmanhemin Branch, Chiangmai |
Authors: | เกตุนภา, สถาวรศีลพร อนุวติ, ศรีแก้ว |
Keywords: | ธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนนิมมานเหมินทร์ -- เชียงใหม่ ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า บริการลูกค้า ความสัมพันธ์กับลูกค้า |
Issue Date: | 2559 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1628 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_427020.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_427020.pdf | 2.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_427020.pdf | 597.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_427020.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_427020.pdf | 4.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_427020.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_427020.pdf | 10.84 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_427020.pdf | 4.02 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_427020.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_427020.pdf | 616.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.