Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2066
Title: | ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมทางการตลาดของศูนย์บริการรถยนต์ บริษัท สยามนิสสัน เชียงใหม่จำกัด |
Other Titles: | The level of satisfaction of customers with the marketing mix of the automotive service center of Siam Nissan Chiangmai limited |
Authors: | ศิริวัฒน์, ศรีประเสริฐ อนุวัติ, ศรีแก้ว มานพ, ชุ่มอุ่น |
Keywords: | บริษัท สยามนิสสัน เชียงใหม่จำกัด -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดการตลาด |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2066 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
52Siriwat Sriprasert.pdf | 256.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.