Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2282| Title: | รูปแบบการบริการที่ส่งผลต่อความภักดีของกลุ่มลูกค้าเซเรเนด บริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน) |
| Other Titles: | Service types affecting the loyalty of the serenade customer group of The Advance info Service Public Company Limited |
| Authors: | ชัชรีย์, คำสุข กัลยา, ใจรักษ์ |
| Keywords: | บริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน)--เชียงใหม่ ผู้บริโภค--พฤติกรรม--เชียงใหม่ ความภักดีของลูกค้า--เชียงใหม่ ความพอใจของผู้บริโภค--เชียงใหม่ |
| Issue Date: | 2563 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2282 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ชัชรีย์ คำสุข_2563.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.