Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/110
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสีทาอาคารของผู้ประกอบการรับเหมาก่อสร้างใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่
Other Titles: Marketing mix factor influencing the of construction decision making the contractor on purchase of building paint in Mueang district, Chiang Mai
Authors: ใหม่เงิน, วิเชียร
Keywords: ธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง -- การตลาด
ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
การตลาด
Issue Date: 12-Nov-2015
Publisher: มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/110
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_382259.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
TP_382259.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
CT_382259.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open
C1_382259.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open
C2_382259.pdf6.82 MBAdobe PDFView/Open
C3_382259.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open
C4_382259.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open
C5_382259.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open
BI_382259.pdf1.99 MBAdobe PDFView/Open
AP1_382259.pdf3.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.