Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1502
Title: | ปัจจัยส่วนผสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องปรับอากาศ สำหรับใช้ในบ้านของผู้บริโภคในเขตอำเภอแม่สอด จังหวัดตาก |
Other Titles: | The effective of marketing mix to decision making on household air conditioners in Maesot District, Tak Province |
Authors: | ธนวัฒน์, วรศาล ปะราสี, เอนก |
Keywords: | เครื่องปรับอากาศ -- การตลาด ผู้บริโภค -- แม่สอด (ตาก) พฤติกรรมผู้บริโภค -- แม่สอด (ตาก) การจัดการตลาด |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1502 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
F432985.pdf | 4.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.