Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1627
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการประมูลทะเบียนรถจากกรมการขนส่งทางบกของประชาชนในเขตพื้นที่จังหวัดเชียงใหม่
Other Titles: The marketing mix towards car license plate auction behavior of Department of Land Transport in Chiangmai Area
Authors: เกศกนก, วงศ์สำเร็จ
วีระศักดิ์, สมยานะ
Keywords: กรมการขนส่งทางบก -- เชียงใหม่
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
รถยนต์ -- ทะเบียน
Issue Date: 2560
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1627
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427041.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open
AP_427041.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open
BI_427041.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
C1_427041.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
C2_427041.pdf12.5 MBAdobe PDFView/Open
C3_427041.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
C4_427041.pdf5.68 MBAdobe PDFView/Open
C5_427041.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
CT_427041.pdf640.21 kBAdobe PDFView/Open
TP_427041.pdf492.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.