Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1663
Title: การใช้สื่อสังคมออนไลน์ในการเสริมสร้างความสัมพันธ์ของสมาชิกกับสโมสรฟุตบอลที่ได้รับความนิยม
Other Titles: The use of social media in building up relation between fan club and popular football clubs
Authors: ตะวัน, อ้วนสมบูรณ์
ธรรมกิตติ์, ธรรมโม
Keywords: เครือข่ายสังคมออนไลน์
ความสัมพันธ์ระหว่างบุคค
Issue Date: 28-Dec-2016
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1663
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427023.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open
AP_427023.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open
BI_427023.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open
C1_427023.pdf3.2 MBAdobe PDFView/Open
C2_427023.pdf9.25 MBAdobe PDFView/Open
C3_427023.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
C4_427023.pdf5.49 MBAdobe PDFView/Open
C5_427023.pdf4.95 MBAdobe PDFView/Open
CT_427023.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
TP_427023.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.