Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1871| Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อกาแฟสดของผู้บริโภคในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ | 
| Other Titles: | The relationship of service marketing mix to purchase fresh coffee of conxumers in Sansai Chiang Mai | 
| Authors: | ศศิธร, พรมมาลา ปะราสี, เอนก  | 
| Keywords: | ผู้บริโภค -- สันทราย (เชียงใหม่) กาแฟสด -- การตลาด -- สันทราย (เชียงใหม่)  | 
| Issue Date: | 2561 | 
| Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | 
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1871 | 
| Appears in Collections: | Theses | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| img010.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| ศศิธรFulltext.pdf | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.