Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893| Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อของธุรกิจการจำหน่ายเครื่องสำอางผ่านเฟซบุ๊ก |
| Other Titles: | Factors affecting the purchasing decision of cosmetics business on facebook |
| Authors: | พัชราภรณ์, เมธีการย์ กัลยา, ใจรักษ์ |
| Keywords: | ผู้บริโภค พฤติกรรมผู้บริโภค เครื่องสำอาง |
| Issue Date: | 2561 |
| Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1893 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| พัชราภรณ์.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.