Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1894
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมศักดิ์, หงษ์สุวรรณ | - |
dc.coverage.spatial | ไทย (ภาคเหนือ) | th_TH |
dc.coverage.spatial | เชียงใหม่ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T02:00:47Z | - |
dc.date.available | 2019-09-09T02:00:47Z | - |
dc.date.created | 2562-09-09 | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1894 | - |
dc.format.medium | th_TH | |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.rights | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | สถาบันสอนภาษาต่างประเทศ อัพเกรด อคาเดมี่ -- เชียงใหม่ -- การตลาด | th_TH |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน -- เชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | โรงเรียนสอนภาษา -- เชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject | สถาบันสอนภาษา -- เชียงใหม่ | th_TH |
dc.subject.ddc | 658.8342 | th_TH |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกเรียน สถาบันสอนภาษาต่างประเทศ อัพเกรด อคาเดมี่ จังหวัดเชียงใหม่ | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing mix factors affecting the decision of selecting upgrade Academy Language Institution Chiang Mai | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.advisor | กรวีร์, ชัยอมรไพศาล | - |
dc.thesis.degreename | Master of Business Administration | th_TH |
dc.thesis.level | Master | th_TH |
dc.thesis.discipline | Business Administration | th_TH |
dc.identifier.callnumber | วพ 658.8342 ส168ป 2561 | - |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
สมศักดิ์.pdf | 6.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.