Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1894
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกเรียน สถาบันสอนภาษาต่างประเทศ อัพเกรด อคาเดมี่ จังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | Marketing mix factors affecting the decision of selecting upgrade Academy Language Institution Chiang Mai |
Authors: | สมศักดิ์, หงษ์สุวรรณ กรวีร์, ชัยอมรไพศาล |
Keywords: | สถาบันสอนภาษาต่างประเทศ อัพเกรด อคาเดมี่ -- เชียงใหม่ -- การตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน -- เชียงใหม่ โรงเรียนสอนภาษา -- เชียงใหม่ สถาบันสอนภาษา -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1894 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
สมศักดิ์.pdf | 6.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.