Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2415| Title: | ปัจจัยคุณภาพบริการออนไลน์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากธุรกิจซูเปอร์มาร์เก็ตออนไลน์ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ |
| Other Titles: | E-Service quality affecting e-supermarket product purchase decisions of the consumers in Chiang Mai |
| Authors: | ณัฐพงษ์, เรือนทอง บังอร, ฉัตรรุ่งเรือง |
| Keywords: | ซูเปอร์มาร์เก็ตออนไลน์ -- เชียงใหม่ ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ -- การตัดสินใจ สินค้า --การจัดซื้อ พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ -- เชียงใหม่ การตลาดอินเทอร์เน็ต |
| Issue Date: | 2564 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่. สำนักหอสมุด |
| URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/2415 |
| Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ณัฐพงษ์ เรือนทอง_2564.pdf | 8.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.