Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1501
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดมีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการเข้าใช้บริการร้านกาแฟสดในสถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภค เขตอำเภอเมืองเชียงราย จังหวัดเขียงราย
Other Titles: Marketing mix factors relate to consumers behaviors of coffee store in Gas Station, Muang Chiang Rai, Chiang Rai Province
Authors: วรารักษ์, สักแสน
ปะราสี, เอนก
Keywords: กาแฟ -- เมืองเชียงราย (เชียงราย) -- การตลาด
ผู้บริโภค -- เมืองเชียงราย (เชียงราย)
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมืองเชียงราย (เชียงราย)
การจัดการตลาด
Issue Date: 11-Sep-2017
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1501
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F432989.pdf5.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.