Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1501
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดมีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการเข้าใช้บริการร้านกาแฟสดในสถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภค เขตอำเภอเมืองเชียงราย จังหวัดเขียงราย |
Other Titles: | Marketing mix factors relate to consumers behaviors of coffee store in Gas Station, Muang Chiang Rai, Chiang Rai Province |
Authors: | วรารักษ์, สักแสน ปะราสี, เอนก |
Keywords: | กาแฟ -- เมืองเชียงราย (เชียงราย) -- การตลาด ผู้บริโภค -- เมืองเชียงราย (เชียงราย) พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมืองเชียงราย (เชียงราย) การจัดการตลาด |
Issue Date: | 2560 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1501 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
F432989.pdf | 5.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.