Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1584
Title: อิทธิพลของคุณค่าตราสินค้าที่มีต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่ประเภทสมาร์ทโฟนในเขตอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่
Other Titles: lnfluence of brand equity on decision to purchase smart phones in Amphur Muang, Chaing Mai
Authors: กิตติพงศ์, ออนเป็ง
วันนิวัต, ปันสุวงค์
Keywords: เครื่องหมายการค้า -- เมือง (เชียงใหม่)
โทรศัพท์เคลื่อนที่ -- เมือง (เชียงใหม่)
การตัดสินใจ
Issue Date: 2558
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1584
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_413919.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
AP_413919.pdf8.33 MBAdobe PDFView/Open
BI_413919.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
C1_413919.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open
C2_413919.pdf4.97 MBAdobe PDFView/Open
C3_413919.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open
C4_413919.pdf5.26 MBAdobe PDFView/Open
C5_413919.pdf2.93 MBAdobe PDFView/Open
CT_413919.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open
TP_413919.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.