Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1584
Title: | อิทธิพลของคุณค่าตราสินค้าที่มีต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่ประเภทสมาร์ทโฟนในเขตอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | lnfluence of brand equity on decision to purchase smart phones in Amphur Muang, Chaing Mai |
Authors: | กิตติพงศ์, ออนเป็ง วันนิวัต, ปันสุวงค์ |
Keywords: | เครื่องหมายการค้า -- เมือง (เชียงใหม่) โทรศัพท์เคลื่อนที่ -- เมือง (เชียงใหม่) การตัดสินใจ |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1584 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_413919.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_413919.pdf | 8.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_413919.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_413919.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_413919.pdf | 4.97 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_413919.pdf | 2.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_413919.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_413919.pdf | 2.93 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_413919.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_413919.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.