Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1628
Title: ความคิดเห็นของลูกค้าต่อกลยุทธ์การตลาดบริการของธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนนิมานเหมินทร์ จังหวัดเชียงใหม่
Other Titles: Customer's opinion towards services marketing strategy of Kasikorn Bank, Nimmanhemin Branch, Chiangmai
Authors: เกตุนภา, สถาวรศีลพร
อนุวติ, ศรีแก้ว
Keywords: ธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนนิมมานเหมินทร์ -- เชียงใหม่
ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า
บริการลูกค้า
ความสัมพันธ์กับลูกค้า
Issue Date: 27-Dec-2016
Publisher: บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่
URI: http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1628
Appears in Collections:Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AB_427020.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
AP_427020.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
BI_427020.pdf597.48 kBAdobe PDFView/Open
C1_427020.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
C2_427020.pdf4.21 MBAdobe PDFView/Open
C3_427020.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
C4_427020.pdf10.84 MBAdobe PDFView/Open
C5_427020.pdf4.02 MBAdobe PDFView/Open
CT_427020.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
TP_427020.pdf616.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.