Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1625
Title: | การส่งเสริมการตลาดที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการบริโภคกาแฟสดของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | The promotion effectiveness of fresh-coffee consumption behavior among consumers in Chiangmai province |
Authors: | กุลธิดา, ก้าวสัมพันธ์ ปะราสี, เอนก |
Keywords: | กาแฟ -- เมือง (เชียงใหม่) -- การตลาด ผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) พฤติกรรมผู้บริโภค -- เมือง (เชียงใหม่) การส่งเสริมการขาย |
Issue Date: | 2560 |
Publisher: | บัณฑิตวิทยาลัย. มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ |
URI: | http://cmruir.cmru.ac.th/handle/123456789/1625 |
Appears in Collections: | Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AB_427033.pdf | 699.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
AP_427033.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
BI_427033.pdf | 604.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
C1_427033.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C2_427033.pdf | 6.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C3_427033.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C4_427033.pdf | 7.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
C5_427033.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open | |
CT_427033.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open | |
TP_427033.pdf | 417.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.